Selasa, 11 Februari 2014

Randoms by Zaiyanna

Salam babe. Esok zaiyanna balik pukul 5petang. Wohaaaa syonokkk bangat ;p dahlah sakit punggung ni. Apa apa apa apa? Orang tahulah awak kutuk zaiyanna. Bukan apa, sakit ni datang secara tiba-tiba. Tak berjemput. Lain kali, bagilah 'signal'. Terkejut iteww. Jalan pun jadi tak normal dah. Helwani, dengan jahatnya mulutnya berkata 'Orang kata orang sakit punggung ni, dekat rumah selalu duduk atas bantal.' 
Aku? 
'Ohh maknanya kau nak kata aku ada bisul lah? Bukanlah. Aku, kalau main laptop aku lebih suka duduk atas lantai berlapikkan carpet. Laptop pula diatas meja-ruang-tamu ' 
Helwani, ketawa bagaikan mengilai. tegak bulu roma den -_-'
Mungkin sebab terlalu banyak turun-naik tangga dekat sekolah kot? Hari ni, lu bayangkan. Ada 10 minit lagi waktu math nak habis. Helwani pun ajak pergi tandas. Tandas sebenarnya tingkat bawah je tapi 10 minit kami melepak dulu sambil mengambil angin, singgah-sana-sini.  Lagipun kami berjalan untuk mengambil angin/hilang ngantuk.Kelas zaiyanna atas sekali, selalu lah exercise ;p kikikiki angin pula kuat. Sekolah kan dekat dengan Pantai Teluk Chempedak. Masa waktu sekolah, zaiyanna akan bawak mineral water. Sampai kelas, air tu dah habis. Penat ohhhhh. Tapi jangan tanya berapa kilo berat aku turun. Makin naik adalah. Lepas turun-naik tanga, masa rehat pulak mencekik nasi ayam. 
Eh eh ngantuk lah. Lega takyah baju sekolah. Tak payah iron! Esok pakai baju pj. *gelak hantu* 
_____________________menguap___________________
Salam babes!

Catat Ulasan