Selasa, 4 Mac 2014

Talam dua tiga lima muka.

Salam sayang! *lambai tangan. Sudah lama Zaiyanna menghilang, muncul juga dia disebalik jendela ;p
sihat? Haa cuaca sekarang panas kannn. Kadang-kadang tu rasa tekak asyik kering je dan sakit tekak. Sebab itu kena banyakkan minum air putih :B
_____________________SKIP bebel______________
Hari ni ada 'Hot story' gempak kebabum. kihkihkih tak tak. Cerita nya tentang zaiyanna 'dimainkan.'
mesti anda lompat bintang/lompat kijang sebab dapat tahu mak cik jemah ni dipermainkan oleh seorang lelaki. Paling teruknya, lelaki tu seorang. Dalam masa yang sama, mainan dia dua orang perempuan sekaligus. Hebat, bukan? Bukan calang-calang orang ni.
Begini jalan ceritanya, ter'jumpa dekat facebook lepastu blablablabla berkenalan teruih dia minta nombor telefon tapi tak bagi. Cuma bagi wechat id. Ahaaa nak dijadikan cerita, lepas sebulan rapat.. tetiba dia buat masalah. Macam layan-nak-taknak. Aku dah rasa lain macam. Sebab biasanya dia tak gitu pun selama ni. Setiap kali whatsapp, loyar-buruk dia mesti ada. Sampai boleh dikatakan duduk pun tak merasa. Bahagia lah kununnnn-nya tuu.
 Tapiiiiii.. waktu mula kenal tu aku dah tahu yang dia ni kenal kawan aku.
Aku tanya rusha. 'Weh kenal tak dia ni jebonnn_ _ _ _ _?'
'Yang mana?' *muka pelik*
'Alaaaa ada aku hantar screenshot haritu. Kau komen moments dia yang workout tu.'
Rusha masih konfius. Aku cuba yakinkan dia. Ahaks ;p
'Ohhhhhhh yang tu... yang rambut kerinting tu kan?'
Aku? ketawa. Yeahhh betul!
Aisyah dengan rusha dah main mata. 'Aisyah, kau tahu tak Jebon _ _ _ _ yang mana?'
Aiyah lagi 4x100konfius dari rusha.
'Yang mana satu?!'
'Alaaaa, ada waktu tu. yang dekat facebook tu. yang rambut kerinting tu...'
Aisyah dah mula angguk tapi aku dah nampak gaya muka dia dah lain. Nak tahu kenapa?
Haaaaaaaa sebenarnya waktu dulu-dulu Si jebonnn ni kawan dengan aisyah. Cara dia pikat aisyah/ layan aisyah bagaikan puteri seoerti dia layan aku. Tak percaya?
Ni whatsapp dari aku --------------->
manakala aisyah------>

sama kannnnn part ending menarik kebambommm tu? dia hanya kata 'Caj phone'.  Bahagian aisyah okay lagi. Bahagian aku langsung tak menarik. Dia kata 'Tak ingat pun. Okaylah nak caj'. 
Agak agak lah. Tak gentleman langsung. Sekurang-kurangnya kasilah 'Kata selamat tinggal' yang baik sikit. Yelah setiap kali text, ada je mengelak. Kata nak tidur. bosan. -.-

Ekceli aku dengan aisyah dah berpakat nak kenakan dia. Itulah jebuuunnnn,
 nak kenakan budak perempuan bawahan umur tapi tak selidik dulu siapa perempuan tu. Tahukah engkau jebon, aisyah dan zaiyanna sekarang ber'kacip'-fatimah? Rapat sampai tak boleh berenggang. Sampaikan cikgu math kata kami twins. Ahaks.
 Muhaahaha *ketawa hantu*

Dalam gambar atas jelas bahawa aisyah sudah terlepas-cakap. Iaitu 'Macam bagus sangat --'' 
kitaorang rancang nak kenakan si jebon tapi apakan daya, mampukah aku menghadap si jebon 24jam? nyampoh je. Dahlah hipokrit! Waktu aku tak whatsapp dia, dia cari aisyah. Siap bersayang-sayang bagai. Ramai sungguh 'sayang' kau jebonnnnnn mat lebunnnn.  Lepastu guna formula pikat perempuan 'ajak solat'. Apakah? Tak ke alim-alim kucing namanya? Jangan gitu boh. nok pikat pompuan jangang paka taktik gitu. Malu ke member -.- tssskk. 
Akhirnya, masing-masing buat hal sendiri. Sebenarnya panjang cerita nya tapi dipendekkan. Jebon buat aku dengan aisyah jadi angau lepastu tetiba time kita melting dengan perangai alim dia, dia buat perangai pulak. Layan nak tak nak. Ke guana? Ke saja nak jaga adat ketika bersama perempuan? Agak agk ler. Tak sesuai langsung dengan watak ustaz kau tu jebunnnn -___________- 

Tiada ulasan: