Rabu, 10 Disember 2014

Badan rasa lenguh lah pula sebab banyak sgt berjalan, petang tadi. Sushi, karouke, tpf daaan balik. Sebelum ni sendirian berhad tahu, aku seorang yang agak feminin. Tlg jgn muntah, ya. Tahan sekejap. Miahahaha loya tekak aku bila puji diri sendiri ;p
sebelum ni aku memang selalu pakai skirt. Haip, maxi skirt ya. Bukan em, skirt sendat. Adoi mak, badan aku ni dah lah bersaiz double-XL, kang pakai skirt sendat mahunya digelak orang. Dah macam guni balut nangka. TETIBAAA, ''Anaconda'' depan orang ramai. Kahkahkah biul otak kuning.

Teheeeeee..
****
Harini, semua terkejut aku pakai jeans. Tapi jeans hitam. Bagi aku, warna hitam nampak kurus. Okaylah kurus lah juga. Weh, org tengah sedapkan hati ni. Aku gemuk gila. Malu pulak rasa orang tengok peha gajah ni. *tunduk*
Tapi kalau boleh, aku nak outfits, semua hitam haa. Kalau duduk bawah matahari, nampak macam baju terbang. Yelah, kulit aku kan berkarat. Kalau pakai semua hitam, terkejut beruk lah semua orang nanti.

***
Ayeeee, aku baru perasan. Muka aku, rupanya nampak sombong. Betul ke? Tapi rasanya betul. Aku agak serius dan kurang sedekahkan senyuman. Bukan kedekut tapi, em rendah diri. Bagi aku, buat apa nak pandang orang sedangkan orang tu langsung tak pandang kita. Sgt bzbodi. Nampak macam pandangan kita tu, sinis. Kang dia ingat aku pandang dia atas bawah, sebab nak ejek pakaian dia.

Pandang diri sendiri, Mak aihhhh terkedu sesaat. Patutkah aku pandang orang atas bawah? Pakaian aku pun tunggang terbalik. Walaweh, aku memang takda masa langsung nak periksa pakaian orang. Belek satu prsatu dari helai demi helai rmbut hingga lah ke hujung kaki. Dengan bibirnya ternganga besar, air liur meleleh. Dari mata turun ke hti. hek eleh kau ;p Bahaaaaaaa.
Bagi aku, sgt kurang sopan kalau pandang orang atas bawah. Kita patut hormat perasaan orang walaupun kita tak kenal dia. Tahulah, tak kutuk depan depan tapi dalam hati, Hanya Allah je tahu.
Catat Ulasan