Ahad, 8 Jun 2014

Seisi merejam lembing

8 jun 2014.
Salam loves
 Rajin nya aku menaip malam ni. (Kena sampuk ya babe?) Bukan lah iols rajin menaip sebab em dah tulis awal awal untuk seminggu. Pemilik blog ingin merehatkan diri dikampung halaman -,-
Mari lah aku mula bercerita. Aku sebenarnya banyak cerita yang nak diluahkan tapi ada yang tak kesampaian. Kita cerita pasal em merejam lembing. Haritu aku pergi pemilihan untuk hari sukan ni. Mewakili rumah hijau (Tun timoh) confirm kalah weh iols mewakili tingkatan 3 melontar peluru. Walaupun aku bam bam, tapi em kudrat ku tak kuat. Lembik! Betul kata haziq, aku lengan jelly. Kikikiki
Seisi pemilihan tu, em ada 'Cikgu kuat kokurikulum'. Cikgu tu cina. Memang orang akan tahu, kalau cikgu tu ada memang dia suka mengajar dan buat demo. Tahun ni sekolah aku tetiba pulak ada 'merejam lembing'
Aku sengaja tak nak naik kelas, lepastu tetiba aku menyelit dengan aisyah dan test power rejam lembing.
Lepas cikgu ajar tu, aku pun tetiba bengong. Lembing ada sikit jadi kena gilir-gilir. Lepas dah siap rejam, kita kena kutip lembing tu lepastu bawa dengan perlahan,  bagi dekat kawan. 'Benda tajam' tu sentiasa berada dibawah. kena berhati hati. Kena fokus!!
Masa Aisyah bagi dekat aku lembing tu, aku pun angkat lembing tu. Tak nampak pula Aisyah dekat belakang. Tapi serius bukan kena punnn tetibaaaaaaaa

'Girl !!!!! Saya cakap apa tadi? Kamu tidak dengar ke?!'

Aku? Alamak. *Garu kepala*

'Sorry cikgu.'

Lepastu bila ada orang buat salah lagi, mesti wajib ada
'GIRL !!' 'GIRL!!' 'GIRL!!' (geli den) haha

Bila kitaorang siap rejam lembing tu, walaupun salah teknik rejam.. cikgu tetap senyum.
'Okay good!'
'Okay good!'

Tak habis habis good. Aku dengan aisyah? Pandang lepastu sengih.

Waktu aisyah rejam lepastu salah teknik rejam, aku pun ambik alih.

'Girl! Good!' *Sambil sengih lepastu thumbs up (Y)*

Aku dengan Aisyah gelak.Hahaha jahat.

Tiada ulasan: